محل تبلیغات شما
تهران- ایرناپلاس- تحقیقات بازار و بازاریابی، افزایش سهم کالاهای ساخته ‌شده و با ارزش افزوده بالا در سبد صادراتی و کاهش ریسک مراودات بانکی بین‌المللی، از جمله راهکارهای گسترش سهم ایران در بازار کشورهای همسایه هستند. آمارهای تجارت بین‌المللی نشان می‌دهد سهم ایران تنها در سه کشور از ۱۵ کشور همسایه بالای ۱۰ درصد و در پنج کشور کمی بیش از یک درصد است.

تعامل و تقابل در بازار کشورهای همسایه

لزوم برقراری تجارت آزاد میان کشورهای عضو اکو

مشارکت چین- ایران و تغییرات ژئوپلتیک در خاورمیانه و آسیا

سهم ,کشور ,بازار ,همسایه ,درصد ,کشورهای ,بازار کشورهای ,سهم ایران ,کشورهای همسایه ,از ۱۵ ,کشور از ,بازار کشورهای همسایه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصی علی سربخشی